Bibelotte 10 jaar!

Dit jaar bestaat Bibelotte 10 jaar! Door de komst van ons vijfde kindje en de verbouwing van ons huis schoot het er een beetje bij in om er aandacht aan te besteden.

Maar zomaar voorbij te laten gaan wil ik ook weer niet. Daarom, speciaal voor jullie een Limited Edition dekbedovertrek voor een feestprijs! Het overtrek is gemaakt van een klein koraal sterretje. Deze Bibelotte stof is in kleine oplage gedrukt, de aantallen zijn dus echt beperkt. Verkrijgbaar in 1persoons en junior.

bibelotteblog-littlestar-01-01

De nieuwe Little Star overtrekken fotografeerde ik met het vilten bolletjeskleed van Sukhi.nl
Sukhi betekent in Nepal ‘blij’. En dat is precies wat de kleden doen, echte blijmakers! Elk kleed wordt met de hand gemaakt, onder goede arbeidsvoorwaarden. Zo word niet alleen jij blij van dit kleed, de maker wordt dat ook!

bibelotteblog-littlestar-04-01

Je kunt zelf een kleurencombinatie samenstellen, ik koos voor Poederroze 23 en een paar bolletjes van Orange 09 voor een mooi contrast. De kleuren zijn in het echt nog veel mooier en het kleedje voelt heerlijk warm aan je voeten.

bibelotteblog-littlestar-02-01

Naast het nieuwe Little Star beddengoed komt er ook een nieuwe Wallpower in de collectie. Wallpower Little Plus, verkrijgbaar in het zalm, antraciet en zeegroen.

De standaard afmeting van de wallpower is 139,5cm. x 270 cm. en deze afmeting is ideaal om een stuk van je wand wat extra power te geven. Mooi achter een commode, een kastje of het bed. Wil je liever een hele wand behangen? Geen probleem, dat kan ook. Meer informatie vind je hier.

 

bibelotteblog-littlestar-05-01

Tien jaar geleden had ik nooit durven dromen dat Bibelotte zo zou uitgroeien. Eerst als breed merk in kinderkameraccessoires, later met de BibelotteStore, een selectief groepje dealers en het stylingadvies. Inmiddels zijn er al heel wat kinderkamers ingericht, styleguides gemaakt en slapen er wereldwijd heel veel kindjes onder een lekker zacht Bibelotte dekbedovertrek.

Ik realiseer me vaak hoeveel geluk ik heb om dit werk (dankzij jullie) te kunnen doen. En nog elke dag ben ik blij dat ik een paar jaar geleden de keuze durfde te maken om het roer om te gooien. Misschien wel één van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt.

Op Instagram vind je onder de #happybibelottefriends foto’s van klanten.

In december mogen jullie weer stemmen op de Bibelotte Kinderkamer Award. Binnenkort meer informatie hierover!

bibelotteblog-littlestar-07-01

De lamp bestelde ik bij Stoersnoer en de haken zijn van Hay via Emma-B. Het confetti slingertje kocht ik bij An Apple a Day in Utrecht.

Withlove-jacoline-01

Geef een reactie

