Een babykamer met het Cross behang

BibelotteBlog-kamerFleur-01

Via Instagram leerde ik Fleur, haar schattige zoontje Lode en haar fijne huis ‘kennen’. Ik was dus best een beetje vereerd toen Lode onder een Cross dekbedovertrek ging slapen. En helemaal toen ik ook nog een wallpower op maat mocht maken voor de kamer van het baby-broertje van Lode.

BibelotteBlog-kamerFleur-02

Wat een fijne kleurtjes bij elkaar, laat dat stylen maar aan Fleur over hoor! Ze weet de mooiste dingen met elkaar te combineren en heeft echt een hele eigen stijl. Daar hou ik van!

Inmiddels wordt het kleintje echt bijna geboren (ik loop hopeloos achter met mijn blog… ) en is het kamertje helemaal klaar.

BibelotteBlog-kamerFleur-04

Wil je meer van Fleur’s huis zien? Samen met Jessica heeft ze een blog: PRCHTG  waarop ze de mooiste dingen en lekkerste recepten delen. Aanrader!

Op dit blog vind je ook nog meer foto’s van de babykamer, kijk bijv. hier maar of hier.

BibelotteBlog-kamerFleur-05

De mand is van Roomblush en de knuffel van LuckyBoySunday. Perfect match met de kleuren van het behang toch?

withlove,jacoline

Geef een reactie

