Een nieuwe kamer voor Lucas

Hij had een prachtige hoogslaper maar werd er veel te groot voor. Tijd voor een nieuw bed en een kleine metamorfose.  BibelotteBedding-kamerLucas01De muren waren lichtblauw en wel toe aan een likje verf. Eerst maakte ik dmv. tape een lijn op de muur. Je ziet het hier.  De hele muur donkergroen vond ik te zwaar. Op Pinterest zag ik al eerder muren met een soortgelijk patroon voorbij komen, Lucas’ kamer is er helemaal geschikt voor. De bovenkant werd wit, eronder Leemgroen van Karwei.

BibelotteBedding-kamerLucas02

Al een hele tijd geleden kreeg Lucas deze hangstoel van Sissy-Boy maar er was nog nooit een goede plek voor op zijn kamer. Nu het bed aan de andere kant gezet werd, was er ook ruimte voor zijn hangstoel.  De Muurstickers Cross kregen een plekje op de muur (verbergen de oude schroefgaten die nog niet aangesmeerd zijn!) en het kussen Sebastian staat prachtig in de hangstoel. Het Cross kussen in de hangstoel is ook van Bibelotte en komt binnenkort online.

BibelotteBedding-KamerLucas04Het behang van Studio Ditte  is gebleven. We vinden het nog steeds zo mooi, waarom zouden we het er dan afscheuren? En het nieuwe Bibelotte Cross beddengoed staat er fantastisch bij!

BibelotteBedding-KamerLucas03

 

De posters van Cavallini&Co zijn echt zo mooi en passen helemaal bij Lucas. We kochten ze bij PSikhouvanjou.BibelotteBedding-KamerLucas06De gordijntjes voor zijn ramen maakte ik van oude legerzakken die ik bij de kringloop vond. Ik knipte ze open en met een gordijnspiraal hangen ze voor zijn raam. Heel stoer en goed verduisterend. De canvas lus, waarmee de plunjezakken opgepakt kunnen worden. liet ik eraan.

En zo was het eerst;

BibelotteBlog-KamerLucas01Ook nog steeds heel mooi maar kleine jongetjes worden groot…..

BibelotteBlog-kamerLucas02

 

Lucas is erg blij met het resultaat. En ik natuurlijk ook! Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt! withlove,jacoline

2 thoughts on “Een nieuwe kamer voor Lucas

Geef een reactie

