Vakantie en een stukje jeugdsentiment

Voorjaarsvakantie! Ik keek ernaar uit. Even geen klok om in de gaten te houden en geen afspraken waarvoor je je moet haasten. Vakantie of niet, ik zette de kinderen aan het werk. Behang trekken. Ons volgend project wordt de speelkamer, de nieuwe Cross collectie wordt bij mij thuis gefotografeerd en we gebruiken de speelkamer om een extra kamertje op te bouwen.

Nou werken ze niet altijd even makkelijk mee, die kinderen van ons. Maar ik kocht ze om met een lunch buiten de deur en dat werkte heel goed. Eindelijk ook een mooi moment om eens bij De Jonge Dame te kijken.
BibelotteBlog-Voorjaarsvakantie-01pdfWat een leuk adresje! Heerlijk sfeertje, lekkere koffie en de kinderen kunnen spelen. (ook fijn)  En dat gewoon in Ede… echt een aanwinst voor het centrum.

BibelotteBlog-Voorjaarsvakantie-02pdf

Ondertussen vond ik ook nog een oud kastje, het stond op de zaak klaar om afgevoerd te worden. Ik sleepte het mee naar huis, dit was teveel jeugdsentiment om zomaar in de container te gooien. Het kastje stond ‘vroeger’ bij ons thuis in het ketelhok. Vol met shampoo en wc-papier. Vervolgens kwam het in de kantine terecht, daar werd het volgepropt met bier en aanstekers.

BibelotteBlog-Voorjaarsvakantie-04pdf

En nu staat het bij mij in de kamer, voor de kinderboekjes en spelletjes. Ik ben er blij mee! Op Instagram zie je de voor/na foto.

BibelotteBlog-Voorjaarsvakantie-03pdf
withlove,jacoline

Geef een reactie

