Groningen

BibelotteBlog-Groningen-01Ik was het al zo lang van plan, een tripje naar Groningen. Maar zoals bij de meeste dingen die ik van plan ben; het komt er vaak niet van. Totdat de kerstvakantie aanbrak. Mijn lief en ik waren veel te druk geweest met onze bedrijven. En ook al is het vakantie, als we niet weggaan dan gaan de zaken gewoon door. Dus stapten we in de auto, vierden we oud&nieuw in het vakantiehuisje van mijn ouders en reden we de volgende dag door naar Groningen.

BibelotteBlog-Groningen-03Jolien van Kinderkamerstylist gaf me een paar tips, het Infoversum (waar we de 3D film Life of trees bekeken) en Oberland, dat we echt niet hadden willen missen! Wat een prachtige locatie en lekker eten!

BibelotteBlog-Groningen-02Tussen Oberland en het Infoversum ligt een grote zandbak. Met een boot van autobanden, je begrijpt vast dat de kinderen eigenlijk al nergens meer naar toe wilden gaan….

BibelotteBlog-Groningen-04We bleven 2 dagen in Groningen en hebben ongetwijfeld nog lang niet alle leuke dingen gezien. Maar deze trip kunnen we in elk geval weer van onze bucket list afstrepen😉

withlove,jacoline

 

 

One thought on “Groningen

Geef een reactie

