DIY: donuts haken

Mijn allereerste blog ging over haken. Lees hier maar. Het is eigenlijk nog nooit veranderd, behalve dat de ‘niet-afgemaakte-projecten’ stapel alleen maar groter is geworden. En ik, ondanks die stapel, nog steeds mooie bollen wol koop in de hoop er iets mee te gaan àfmaken. En het is me gelukt!

BibelotteBlog-donuts-1

 

Olivia werd vorige week 1 jaar. En hoewel ze er zelf niets van begrijpt is het toch leuk om cadeautjes te geven. Ik kocht een paar dingen die ik vooral zelf heel mooi vind zoals Lange Leo van Suussies en de Twig creative camera via Big&Belg. (Gelukkig vond Olivia deze cadeaus óók heel leuk ;-))

BibelotteBlog-donuts-03

En daarnaast haakte ik een paar donuts voor haar. Heel makkelijk en heel snel klaar. En dat is wel zo fijn.

BibelotteBlog-donuts-04

 

 

De werkbeschrijving vond ik hier.  Ondertussen haak ik er nog een paar door want ze zijn te leuk en Olivia speelt er volop mee.

BibelotteBlog-donuts-05

De slinger is een DIY die we maakten voor Kinderkamerstylist.

 

withlove,jacoline

 

 

One thought on “DIY: donuts haken

Geef een reactie

