Herfstvakantie

We hebben de ene vakantie nog niet gehad of de volgende begint alweer. Herfstvakantie! We begonnen de vakantie in Rotterdam. Eens in de 6 a 8 weken moeten we met Lucas naar Hoek van Holland voor therapie. De eerste 8 jaren van zijn leven waren niet makkelijk. Diagnoses die niet klopten, medicijnen die niet werkten en een kind wat meer en meer gefrustreerd en wanhopig werd. Toen kwamen we bij Will Missot en zijn praktijk CNLS. Eindelijk iemand die ons begreep en die ons kon helpen. En hoe! Vanaf dat moment gaat Lucas vooruit. Met hele kleine stapjes en soms 2 stappen achteruit. Elke ouder met een kind met ontwikkelingsproblemen kan ik aanraden om eens op de website van CNLS te kijken.

Vanuit Hoek van Holland gaan we vaak iets leuks doen. Dit keer gingen we naar de Kop van Zuid, ik wilde altijd al eens bij Hotel New York eten en gelijk een goed moment om bij de nieuwe Markthal langs te gaan (daarover later meer). Het was een prachtige dag!

BibelotteBlog-herfstvakantie-09

 

Rotterdam vind ik een heerlijke stad. Voorheen kwam ik er nooit maar sinds onze tripjes naar Hoek van Holland rijden we regelmatig door naar Rotterdam. De architectuur is prachtig, nieuw staat naast oud. Je kunt er heerlijk eten en genoeg leuke winkels / wijken om door heen te lopen.
BibelotteBlog-herfstvakantie-03

Er is zoveel te doen en te zien op de Kop van Zuid. En dan het weer… wat een geweldige herfstdag!
BibelotteBlog-herfstvakantie-04

Ja hoor, ze loopt. Nog niet helemaal los maar aan de hand loopt ze met je mee. Elke dag vraag ik me af waar mijn baby is gebleven.

BibelotteBlog-herfstvakantie-05Fijne herfstvakantie!

withlove,jacoline

 

One thought on “Herfstvakantie

Geef een reactie

