Vintage babykamer en de kringloop

Ik hou van vintage. En van design. En dan vooral de combinatie van die twee.

Deze week maakte ik voor de stylingtip van de week een vintage babykamer.

Met oa. een wiegje van WoonMaterie  accessoires van de Oude Speelkamer, behang uit Belgie van Swiet en een commode via Westwing Het roze lakentje komt uit de BibelotteStore

Bibelottestylingtip-vintagebabykamer

 

De leukste vintage items in ons huis komen van de kringloop. Zoals deze okergele kist die ik jaren geleden bij de  kringloop in Ede vond. Voor 5 euro! Al regelmatig voor fotoshoots gebruikt bij Bibelotte en nu zit hij vol met speelgoed. Erop ligt een stapeltje fijne dekens, de eerste is een wollen deken van Donna Wilson. Ik ben groot fan van haar werk. Daarop een gebreid kleed van schapenwol, gekregen van mijn zus toen ons eerste kindje werd geboren. Het is gebreid door een Schotse granny, dat maakt het nog mooier.  Bijna dagelijks gebruiken we het kleed en ik wil het voor geen goud meer kwijt. Daar bovenop ligt een tafelkleed dat ik kocht op Terschelling. Ik gebruik nooit tafelkleden maar deze mocht mee om de  prachtige print en kleuren. Sindsdien ligt het kleed alleen maar mooi te wezen!

Bibelotteblog-Jacoline

Ik hoop altijd nog dat ik een keer op een stoffige zolder mag rondstruinen waar je je een weg moet banen tussen spinnenwebben en schoolboekjes uit de jaren -30. Helaas zijn er niet veel meer van deze zolders.. Weet jij er nog wel één? Ga erop af zou ik zeggen en zoek of je nog mooie items voor je interieur kunt vinden.

Fijn weekend!

 

withlove,jacoline

Geef een reactie

