Buiten!

Tussen alle drukte door genieten we van het mooie weer. (vorige week werd de nieuwe collectie gefotografeerd, oh  jongens wat wordt het mooi!) Gelukkig hebben we een ruime tuin, om alle stress en hectiek even van me af te zetten vind ik het heerlijk om hier bezig te zijn. En de kinderen helpen mee! Als ze tenminste niet op de duikelstang, in de speelhut of in de zandbak zitten.

In grote bakken van Douglas hout en wat terracotta potten verbouwen we groenten en kruiden. Uit school plukken de kinderen aardbeitjes bij de achterdeur. Bietjes, tomaatjes, komkommers, rucola en natuurlijk heel veel aardbeien.

Bibelotte-moestuin

 

 

Op mooie zomerdagen eten we in de tuin. Grote schalen vol fruit, broodjes en salade, kleden op het gras, wat genieten de kinderen ervan!

Tuinfeest

 

Als het te koud is of juist te warm zitten we onder de veranda, de plek waar we al zoveel reacties op gekregen hebben nadat ons huis is een aantal tijdschriften stond! En ja, we hebben er elke dag nog veel plezier van. Houtblokken op het vuur en je kunt hier zomer en winter zitten. De geweien nam ik mee uit Schotland, voor de zitkussens maakte mijn moeder hoezen van oude dekens en de verlichte Bloom! pot stond heel lang op mijn verlanglijstje tot ik deze een keer van mijn lief kreeg.

Bibelotte-veranda

Gelukkig hebben we 3 “buiten” kinderen en ook baby Olivia slaapt veel in de tuin. Het speelhuis is nog niet af maar dat mag de pret niet drukken… Deze zomer maken we het af, beloofd!

JJ_Bibelotte_53

 

 

Onlangs kwam ik op zolder nog een hele stapel quilts tegen. Dit was het eerste product dat ik liet produceren in een buitenlands naaiatelier. Wat was het spannend toen de dozen terug kwam. Geen idee hoe er één doos achter heeft kunnen blijven op onze zolder. Wij gebruiken het quilt als speelkleed op het gras. Wil je er ook één? Voor 20 euro + 5,95 verzendkosten is dit geweldige quilt van jou! Er ligt nog een stapeltje dus wacht niet te lang! Het quilt is 100cm x 120cm. en kostte 89,95 euro! Mocht je interesse hebben, stuur me dan een mailtje (info @ bibelotte.nl)

BIbelotte Femke

 

Nooit gedacht dat ik nog een keer een kat in huis zou hebben! Zeg nooit nooit zei mijn moeder altijd al😉 Napoleon is van de kinderen en het arme beest heeft wat te verduren maar komt elke keer weer spinnend terug.

Josephine-Bibelotte

 

Ik hoop op een lange prachtige zomer en een tuin die beetje bij beetje in een bloemenzee veranderd! Een glas witte wijn en zoet-spelende kinderen en onkruid dat vanzelf verdwijnt! Jullie ook?

Ps. de 2 foto’s van Jospehine zijn gemaakt door Jeltje Janmaat die de meest prachtige foto’s maakt en ook ons huis fotografeerde voor oa. de Flair.

withlove,jacoline

 

 

 

 

 

 

One thought on “Buiten!

Geef een reactie

