Online designmarkt DaWanda

 

Met 4 kinderen, een eigen bedrijf en een huishouden komt er niet veel van winkelen. Ik vind het heerlijk hoor, favoriet is de Haarlemmerbuurt in Amsterdam of het wat dichter bij huis gelegen Utrecht of Arnhem. De kleine winkeltjes, lekker eten en dan maar zwerven door de straatjes. En het liefst alleen. Maar goed, ik heb er geen tijd voor of ik gun me er geen tijd voor. Gelukkig bestaan er webshops, hoera!

Eigenlijk bestel ik bijna alles online. Kleding, cadeautjes, lekkere food producten en vorige week arriveerde zelfs ons deel van een koe.  (Koopeenkoe.nl)

Al eerder schreef ik een blog over Etsy, vandaag deel ik mijn favoriete producten van de online design markt DaWanda.

1255439289-237

DaWanda staat echt vol met de leukste items voor kinderen! Goed, je moet even zoeken maar er zitten echt pareltjes tussen! Dit lijstje mag bij ons nog wel in de kledingkast!

 

Bibelotte-Dawanda-kinderen

1. shirt van Madreperla 2. rokje van Madreperla 3. Babyhalsdoekje van Leo Lowenherz 4. legging Madreperla 5. Bio t-shirt van Leo Lowenherz

Ook voor mijzelf vind ik veel te veel moois, had ik maar een hele dikke portemonnee!

Bibelotte-Dawanda-voormijzelf

1. Broche Snug Bird van Snug.Studio 2. leren clutch van Mayko 3. sjaal Rise Up van Studio Lilesadi 4. ketting Cloud van All Things We Like.

Op gebied van wonen kan je je hart ophalen! De leukste items die je niet in de doorsnee woonwinkels tegenkomt koop ik hier.

Bibelotte-Dawanda-voorthuis

1. print Friends of Music van Nuria Diaz 2. kussens voor op de bank van Tsjilp 3. origami vogeltjes van Birdtoldme 4. lamp WoodBubbles van Indie-ish

Olivia heeft nog geen eigen kamertje maar als het zover is dan staan deze spullen in elk geval op mijn wensenlijstje!

Bibelotte-Dawanda-kinderkamer

1. Dekbedovertrek van Bibelotte 2. mobiel van Kidivist 3. poster van Bibelotte 4. Gehaakte rammelaar van Indie-ish  5. Schattig knuffelpopje van Bambaks 6. papieren koekoeksklok van Hellopetie

Wat is jouw favoriete DaWanda shop? Laat het me weten want volgens mij heb ik nog lang niet alles gezien. Weet je trouwens dat Bibelotte ook een shop heeft op DaWanda? Je vindt de Bibelotte shop  hier.

withlove,jacoline

 

 

Geef een reactie

