Ons huis in de 101Woonideeën

Alweer twee jaar geleden werd ik benaderd door 101Woonideeën, of ik foto’s van ons huis wilde sturen. Ze zouden graag een binnenkijker willen fotograferen bij ons.

Ik meende dat we eerst nog van alles moesten doen in huis, dat ene wandje moest worden behangen, de helft van de keuken stond al een jaar in de grondverf en ik had nog veel meer plannen. Ik stelde het dus maar uit en maar uit. Tot ik vorig jaar weer een mailtje kreeg. En toen ging het snel, september 2012 werd de shoot gepland. Wat was het een leuke dag!

Het resultaat hiervan staat in de 101Woonideeën van September 2013.

101Woonideeen-huisBibelotte

Erg leuk om zo terug te zien en toch wel een beetje raar om je eigen verhaal te lezen. 101Woonideeen-huisBIbelotte1

Links de speelkamer en rechts de slaapkamer van Josephine en Femke.

O.a. Poster Little Bow, Lampenkap Flower Fuchsia (nu met 10,- euro korting!) en dekbedovertrek Little Flower Koraal.

Skyler:Bibelotte-101Woonideeen

De slaapkamer van Lucas, beddengoed Skyler en accessoires van Storm en Olivier.

Inmiddels hebben we alweer een hele verbouwing achter de rug. In het interview in 101 zei ik:  Soms denk ik ;Alles eruit! Nou, dat heb ik geweten. Letterlijk ging alles eruit. We wonnen de WoonWens van VTWonen, een nieuwe vloer in de kamer/keuken EN een nieuwe badkamer. Wat een geluk, onze grote wens kwam uit!! De hele benedenverdieping en de badkamer werden eruit gesloopt en ook boven stond alles op z’n kop. 4 Weken lang woonden we in de speelkamer en in de tuin (lang leve de zomer). Inmiddels is het meeste klaar, hebben we een prachtige nieuwe betonnen vloer en is alles strak en wit gemaakt. Wat een ruimte, heerlijk! Het resultaat hiervan zie je in het najaar in de VTWonen. Voorlopig zijn we dus nog niet klaar met de fotoshoots…

withlove,jacoline

3 thoughts on “Ons huis in de 101Woonideeën

  1. Hoi Jaqueline, wat een geweldige binnenkijkers waren het🙂
    Zijn jullie tevreden over de tegels van vtwonen? Hoe zijn ze in onderhoud en met kinderen? Zie je er veel vuil op en kunnen ze tegen een stootje?
    Wij denken ook na over deze vloer!
    Alvast bedankt!

    Groetjes Els
    vlakbijdemolen.blogspot.nl

Geef een reactie

