Etsy vondsten

Als ik de hele dag achter de computer zit moet ik regelmatig een korte pauze inlassen. Een verse cappuccino halen, een was in de droger (dat heb je als je veel thuis werkt) en even surfen op Etsy, Pinterest of andere blogs die ik volg. Zo’n kleine pauze is meestal genoeg om weer fris aan het werk te gaan!

Op Etsy kom ik prachtige dingen tegen. Kleine shops verkopen hier werkelijk de mooiste schatten. Vaak zelfgemaakt, persoonlijk en in kleine oplages.

Zoals dit geweldige Nachtlampje  is het niet super? Bovenin een klein schakelaartje om het aan en uit te doen.

moutonCerise-etsy

Ik viel voor de fotografie van het kindje en daarna viel het me op hoe prachtig dit  Lamswollen kussen is. Je kunt het ook nog laten personaliseren, leuk met de initialen van je kindje!

LabelLamb-etsy

Nog zo’n leuk kussen! Mooie combinatie met de illustratie en het  Huisjes.

AppleWhite-etsy

Ga je binnenkort trouwen? Als ik mijn bruiloft nog zou moeten organiseren bestelde ik absoluut deze Caketopper 

10 Jaar geleden bestonden ze helaas nog niet.

Silhouetteweddings-etsy

Nog meer leuks voor een Bruiloft  de schattige jurkjes natuurlijk maar ook de alternatieve ‘boeketjes’ voor bruidsmeisjes. Eens wat anders dan een mandje rozenblaadjes.

UrbanCollective-etsy

En dan dit  mooie product, handgemaakte Babyschoentjes van zacht suede. Hele fijne kleur ook! 

KaBoogie-etsy

En tot slot, ik ben gek op mooie Potlood Illustraties. Etsy staat er vol mee maar deze staat wel hoog op mijn favorieten lijstje!

Hyshil-etsy

Wat is jouw favoriete Etsy product? Ik ben benieuwd!

withlove,jacoline

One thought on “Etsy vondsten

Geef een reactie

