De leukste DIY

Je hebt er vast ook wel een aantal, leuke DIY waarvan je je voorneemt dat je ze absoluut een keer gaat maken.

Bij de meeste DIY die ik bewaar blijft het bij een voornemen maar soms heb ik ineens zo’n moment dat ik denk: EN NU AAN DE SLAG!

Ik vond een aantal geweldige DIY via Pastill een inspirerend blog van Malin Lundgren. En een aantal van haar tutorials  ga ik zeker een keer maken!

tussdoor / Bibelotte via Pastill

Een supersnelle en makkelijke blikvanger voor aan de muur of op een deur, ook leuk om van restjes behang te maken.

Deze lamp van beton wil ik absoluut gaan maken! Pure eenvoud, daar houd ik van.

Bibelotte via Pastill.nu

Bibelotte via Pastill.nu

Leuk om met kleine kinderen te gaan doen, maak een sjabloon van een hart en laat ze in het uitgesneden hart met verf vingerprintjes maken. Handig om zo’n  stapeltje zelfgemaakte kaarten op voorraad te hebben zodat je altijd een kaartje bij de hand hebt om naar iemand toe te sturen.

heart Bibelotte via Pastill.nu

En dan dit potje om touw in te bewaren! Ik gebruik veel slagerstouw in de keuken en heb altijd ruzie met het rolletje. Voortaan is dat probleem verholpen!

Bibelotte via Pastill.nu

Deze vond ik via het Pinterest board van Malin Lundgren en komt van Craft & Creativity. Kost iets meer tijd en voorbereiding maar wat een leuk idee! Tip: maak een stel persoonlijke mokken of schaaltjes voor je jarige vriendin.

2ced2055b630ba1d7422e8811fd1e765

Als laatste een superleuke DIY om een simpel t-shirt op te pimpen.

Bibelotte via Pastill.nu

Nog meer DIY zien? Op Pinterest verzamel ik de leukste die ik tegenkom hier.

En er is nog iets leuks, binnenkort kan je via Bibelotte super leuke DIY pakketjes kopen waarmee je zelf je eigen crafts kunt maken. Hou de shop in de gaten dus!

withlove,jacoline

2 thoughts on “De leukste DIY

Geef een reactie

