Verpakkingen

Verpakkingsmateriaal.. Ik had er al heel jong iets mee. Ik weet niet wat het is.

oliver2 via loudbang.co.uk on Bibelotte's blog

Van lege wijnkistjes maakte ik een keuken voor de poppen. (totdat mijn moeder mijn zelfgemaakte keukenkast aan de tuinman gaf om er een hokje voor de kwartels van te maken, een klein jeugdtrauma van mij) Glazen potten werden geschilderd en stonden als waxinelichtjes in de vensterbank en van lege conservenblikjes maakte ik pennenbakken. Oh ja.. ik heb jaren miniatuur parfumflesjes gespaard. Alleen de aller- allermooiste flesjes mochten in mijn verzameling.

via Pinterest.com on Bibelotte's blog

Het heeft nog steeds veel aantrekkingskracht, mooie verpakkingen. Niet meer om er mee te knutselen, die tijd is voorbij. Maar gewoon om er naar te kijken. Ik koop muesli omdat het doosje zo mooi staat op de keukenplank. Een paar jaar geleden bestelde ik in Schotland een hele voorraad Clipper thee omdat ik de kleuren van de verpakking zo mooi vond (Later bleek de thee ook nog heerlijk te zijn en werd ik van een koffie-drinker een beginnende thee-drinker) Zeg nou zelf, die doosjes zijn toch prachtig! ?

Clipper tea via Bibelotte's blogPinterest.com / Bibelotte's blog

In het buitenland ga ik het liefst een supermarkt in om te kijken of er tussen de pasta’s en bonen nog mooie verpakkingen te vinden zijn. Ik keek m’n ogen uit bij La Grande Epicerie in Parijs, wat een walhalla voor een packaging-lover zoals ik ben! Ik kocht er oa. deze thee (de gele verpakking) waarvan ik nog steeds geen idee heb hoe die smaakt omdat ik het doosje niet wil openmaken.

Monkey Pinch via Bibelotte's blog

Naast de mooie verpakkingen hou ik natuurlijk ook van een goede inhoud hoor! Want wat dacht je van deze heerlijke potjes, gemaakt voor Jamie Oliver? Ik ben fan van zijn kookboeken en met deze potjes wordt koken nog veel leuker!

jamie_oliver via loudbang.co.uk

Wil je meer zien van mijn favorieten? Volg me op Pinterest!

.fruit soapPietro Gala.   Such a tasty chef IMPDO.

withlove,jacoline

2 thoughts on “Verpakkingen

  1. haha fantastisch hoe herkenbaar!Ik heb je nieuwe post in een ruk uitgelezen🙂 Wauw na zoveel tijd er gewoon achterkomen dat ik een packaging-lover ben haha Thnx voor je onwijs toffe post! Lieve groetjes van Marjolijn Sluyer
    Date: Mon, 14 Jan 2013 21:21:11 +0000
    To: msluyer@hotmail.com

Geef een reactie

