Haciendo el Indio, een spaans verhaal

Onlangs kwam ik de houten paneeltjes en print arts van Haciendo el Indio tegen. Wat een leuke ontdekking weer!

Cristina Serrano is de illustrator en ontwerpster van Haciendo El Indio. Nadat ze voor grote communicatie en entertainment bedrijven heeft gewerkt veranderde ze op een dag de grote stad voor een plek in de buurt van de Middellandse Zee. En bedacht hier haar eigen verhaal; Haciendo El Indio. Mocht je Spaans kunnen lezen dan staat hier een leuk interview met haar!

De simpele vormen en heldere kleuren spreken me erg aan!

En ken je deze nog..??

De Haciendo el Indio producten zijn een reis naar je kindertijd, daar kon ik me helemaal in vinden toen ik dit plaatje zag.  Ik kan me nog zo goed herinneren dat we op het schoolplein stonden met deze spelletjes! Deze uitvoering is wel heel erg mooi. Je kunt hem hier downloaden en zelf maken!

Oh ja..ze verzenden wereldwijd!

Geef een reactie

