Little Studio

De mensen die mij kennen weten het wel, ik hou van scandinavisch design. Onlangs ontdekte ik Little Studio uit Zweden, wauw…

Prachtig, de zwarte accenten, veel kleur, strakke vormen en toch zo lekker fris en veel details.

Ook het gebruik van fotografische prints bevalt me wel, dit geeft zo’n leuke afwisseling in het hele plaatje!

Fotografische bergen en daarnaast grafische bergen…hier zie je het resultaat.

Zo mooi…..

Kinderen zijn in staat om anders naar de werkelijkheid te kijken. Een driehoek kan ook een berg zijn. Een cirkel een zeepbel. Het speelse design moet zowel voor kinderen als voor volwassenen geschikt zijn. Dit is de filosofie van Marit Lissdaniel en Angelica Utterberg, twee vriendinnen achter Little Studio. Ik ben fan!

Kijk zelf op Little Studio en laat je inspireren.

Geef een reactie

