DIY voor Kinderkamers

Ik heb altijd honderden plannen om in onze kinderkamers uit te gaan voeren. Er zijn alleen altijd wel problemen; de kamers zijn te klein, of al te vol, de spullen heb ik niet voorhanden, de kinderen vinden het niet leuk (wat moet je er tenslotte mee als de kinderen het zelf niet eens leuk vinden) Maar het allergrootste struikelblok is nog wel tijd.

Sinds het ontdekken van Pinterest heb ik hier iets op gevonden. Voortaan verzamel ik alle leuke ideeën hier en zo ontstaat er toch nog een klein beetje het gevoel dat ik tenminste iets heb gedaan met deze ideeën!

Elke keer dat ik dit plaatje zie begint het bij mij te kriebelen om de zolder aan te gaan pakken en hier zo’n heerlijke speel en slaapvide van te maken! Maar daar komt het probleem alweer; TIJD……

Zo schattig en simpel! Koop houten vierkante bakken bij Xenos, een likje verf, paar stukjes papier en het meeste werk is al gedaan. Onze meiden hebben al een groot poppenhuis (gescoord bij de kringloop) dus aan dit project hoef ik al niet meer te beginnen. Maar het idee onthou ik!

Maar welke leuke DIY ik ook tegen kom, ik word vooral blij van dit plaatje! Het komt uit een magazine van Smallable Geluk kan zo simpel zijn!

Geef een reactie

