I love it: Dottie Angel

Al weer een heel tijdje geleden viel haar boek op mijn voordeurmat. Helemaal uit Canada. Ik zag het ergens op een blog staan en ik moest het hebben. Besteld via de uitgever van Uppercase  (ook al zo’n geweldig magazine, bijna niet te koop in NL) en diezelfde dag kreeg ik al een verzendbevestiging in mijn mailbox. En ik maakte een rondedansje toen ik het pakketje open maakte. Wat een inspiratie!

Het is eigenlijk alles, het begint al bij de kaft van het boekje (op de achterkant een stoffen label ipv. gedrukt) en het leuke kadootje wat erin zit.

De fotografie is prachtig en inspirerend, de stofjes, de printjes en de kleuren.

Het is wel heel erg romantisch en hoewel ik daar lang niet altijd zo van hou vind ik het hier wel heel erg leuk.

Er staat trouwens een hele leuke DIY op haar website, snel kijken en aan de slag!

Laat je inspireren door deze geweldige ontwerpster die op een dag besloot om alleen nog maar tweedehands en handgemaakt te gaan kopen! (hier ga ik nog maar een nachtje over slapen…)

Alle foto’s komen van Dottie Angel

Geef een reactie

