Nieuw jaar, nieuwe kansen

Het nieuwe jaar begon ik met een voornemen; elke week een nieuw, verse blog! Helaas, ik heb het plan de eerste week al in duigen zien vallen. We begonnen het nieuwe jaar in Schotland. Eerst een citytrip naar Edinburgh, één van mijn favoriete steden. Sinds kort is het National Museum of Scotland weer open. Wat een geweldig museum, voor jong en oud!  Vervolgens een weekje familiebezoek, een goed begin van het nieuwe jaar!

Maar nu over de blogs; iedere week een verse blogpost. Helpen jullie mij herinneren?
Vandaag een inspirerend plaatje gevonden op Lillelyke.com

Masking tape, ik heb er al vaker over geblogd. Het is zo’n ontzettend leuk product. Helemaal voor een kinderkamer. Handig om tekeningen op de muur te plakken, leuke collages te maken zoals hier of simpel om kleine accenten aan te brengen.

Als laatste nog een leuke link met een nog leuker filmpje! http://www.papermash.co.uk/
Ik heb overigens veel leuke winkels/designers ontdekt in Schotland maar daarover later meer!

 

 

Geef een reactie

