Wonderful world of Suzy & Joanna

Ik had eigenlijk een ander blog voor jullie in petto, maar helaas. Hier komt toch iets meer grafisch talent voor kijken. Werk voor Danielle dus maar zij is lekker op vakantie. Op de valreep toch nog wel iets anders. Ik heb het al een tijd in mijn map met ‘online-treasures’ zitten maar er is nog nooit van gekomen om er iets mee te doen. zazu&zeppe home

Ik heb het over the wonderful world of Suzy and Joanna. Oftewel Suzyultman.com Of anders; Zazu & Zeppe. Suzy and Joanna zijn 2 zussen en elkaars beste vriend. Als kids worden ze Zazu & Zeppe genoemd. En waren ze al een creatief duo. Vandaag de dag werken ze nog steeds samen. En hoe… ik ben groot fan!

CRAFTLAND

 

MS. HOUSE

Won't You Be My Neighbor, orginal drawingIk hou van de simpele vormen, de kleuren en de prachtige illustraties. Inspirerend toch? Trouwens…te koop via Etsy.com!

 

Geef een reactie

