Tijdschriften..

Eén van de leukste dingen van vakantie vind ik: Tijdschriften kopen. Niets mis met de VT-wonen, 101-Woonideeen, integendeel. Maar wat is het toch leuk om juist eens bij buitenlandse huizen binnen te kijken!

Deze vakantie kon ik  weer mijn hart ophalen. Eerst een citytrip naar Hamburg, gelijk snel Duitse tijdschriften scoren. (wat een geweldige stad voor de kinderen is Hamburg trouwens!) Vervolgens door naar Denemarken en daar begint mijn zoektoch al bij de eerste benzinepomp langs de snelweg. BoligLiv, Bolig Magasinet,  de Bo Bedre... om te beginnen. Of het wat moeilijker te vinden tijdschrift Rum,

 

 

En het leuke is dat je met zo’n stapel tijdschriften thuis nog heel lang in vakantiestemming kunt blijven! Ik bewaar ze dus ook allemaal en zo vormt de kast met buitenlandse tijdschriften een soort reisboek voor mij, vol vakantieherinneringen. Het doorbladeren van zo’n tijdschrift roept gelijk de vakantiesfeer van dat moment weer op. Maar misschien ga ik nu toch maar eens een paar abonnementen nemen!

 

Ik ben benieuwd naar jouw favorieten!

7 thoughts on “Tijdschriften..

  1. Dag Jacoline, wat herkenbaar!! Ik ga binnenkort naar Duitsland, kun je mij misschien wat tips geven voor leuke tijdschriften? Groetjes,
    Evelien

    1. Dag Evelien,

      Ja, natuurlijk wil ik je wel wat tips geven! De Luna vind ik een mooi magazine http://www.lunamag.de, of de Mum.
      Altijd leuk om de Elle in het buitenland te kopen, het is leuk om te zien hoe een internationaal tijdschrift in ieder land weer totaal anders is. Het geeft een duidelijk beeld van de mode in het betr. land. En dan heb je nog We love Living (weloveliving.de) , Living at home (livingathome.de) etc.
      Als je naar een grote kiosk gaat zul je hele rekken vol mooie tijdschriften zien. Sommige lopen behoorlijk achter op NL maar vooral de genoemde tijdschriften zijn leuk om te hebben.

      Fijne tijd in Duitsland!
      Jacoline

      1. Super, hartstikke leuk! Ik ga in Duitsland lekker op zoek.

        Ik vind je blog trouwens erg leuk, heb hem zojuist pas ontdekt.

        Groeten,
        Evelien

  2. Nee nog niet eerder, maar het lijkt mij inderdaad ook een super mooi land. Nog leuke tips? Leuke blog heb je hoor!! En een geweldig merk!! Heb al een mooi hart in onze babykamer hangen van bibelotte en er staat nog een dekbedovertrek voor mijn zoon op mijn verlanglijstje:).

Geef een reactie

