Limited Edition

Tijdje geleden schreef ik in mijn blog hoe ik als klein meisje op mijn kamer boekjes aan het lezen was. Ik kan het gevoel nog oproepen, uren zat ik daar te lezen. Deze jeugdherinnering heeft ons geinspireerd tot het nieuwste Bibelotte- product. Een Limited Edition nog wel.

Grote vloerkussens om op te luieren en mee te ravotten. Om heerlijk onderuitgezakt spannende boeken op te lezen. Voor de televisie, op je kamer of  lekker buiten op het gras.

De kussens zijn 80 x 80 cm  en sluiten aan de achterkant met klittenband. De achterkant van het kussen is gemaakt van een stevig canvas of leer. Zodat het tegen een stootje kan! En is het kussen vies geworden door al dat gebruik? De hoes kan eraf gehaald worden en in de was.

Ieder kussen is uniek, ieder kussen is handgemaakt. Daarom hangt ook aan ieder kussen een Limited Edition Label.

En wat nou het leuke is? Nu, vele jaren later, zie ik ook mijn kinderen onderuitgezakt op kussens elkaar boekjes “voorlezen”. Ze zijn nog een beetje te klein om zelf te lezen, daarom verzinnen ze het verhaal meestal zelf maar…(hilarisch wat je dan krijgt!)  Lezen en boekjes zijn nu al favouriet!  En van wie zouden ze dat nou toch hebben…?

One thought on “Limited Edition

Geef een reactie

