Creatief met restjes behang

In de loop van de jaren heb ik een aardig behangvoorraadje verzameld. Allemaal restjes, dat wel. Te weinig om een kamer mee te behangen maar genoeg om iets leuks mee te doen. Ik kan het dan ook nooit weggooien, de kleinste snippers bewaar ik zelfs.

Al surfend verzamel ik allerlei plaatjes die me misschien nog een keer van pas zullen komen. Een kleine impressie van mijn favorieten. Laat je inspireren!

Veel van deze foto’s vond ik op www.karenmarie.nu Wat maakt zij prachtige spullen!

En dan deze kettingen van restjes behang op Etsy!  Je zult me er niet zo snel mee zien lopen maar het inspireert me wel om andere mooie hangers van behang te maken.

Superleuke hangtags via Percival Road Designs op Etsy

Of een prachtige collage van Jennifer Gibbs

One thought on “Creatief met restjes behang

Geef een reactie

