Inspirerende werkplekken

Regelmatig kom ik prachtige, inspirerende werkplekken tegen. Mijn vingers gaan spontaan jeuken om ook mijn werkplek om te toveren tot zo’n stylish verantwoord plaatje. Helaas het is nog nooit gelukt. Want op mijn werkplek wordt vooral gewerkt, getekend, geschetst en voortdurend alles overhoop gegooid op zoek naar dat ene leuke lapje of bandje.

En als ik dan besluit om op te gaan ruimen, dan kom ik zoveel leuke dingen tegen waarvan ik allang niet meer wist dat ik ze had. Te midden van alle rommel en rotzooi blader ik door boekjes, verzamel ik leuke schetsjes en zo ontstaan de leukste ideeën. Totdat de kinderen thuis komen en ik alles weer in de kasten prop met het goede voornemen om de volgende keer toch echt aan het opruimen te gaan!

Maar voordat jullie denken dat het echt een ontplofte chaos is, eens in de zoveel tijd dan gaat de knop om. De bezem gaat door m’n hele werkkamer, vuilniszakken gaan vol en de sopdoek vliegt overal overheen. En dan eindelijk heb ik toch eventjes zo’n werkplek zoals op deze plaatjes. Eventjes maar…

Alle beelden komen van http://pinterest.com/

3 thoughts on “Inspirerende werkplekken

  1. Oh ja zoooo herkenbaar….sta op dit moment ook voor zo’n opruimwoede aanval! Dus hopelijk over een tijdje ook zulke mooie plaatjes bij mij in huis!

Geef een reactie

