Give away en het verhaal over Wisper

Deze maand staat knuffel Wisper bij Bibelotte in de spotlights! Iedere maand lichten we een product uit waar we iets meer over vertellen. Maar deze keer doen we meer, want jij kan namelijk Wisper winnen! Wat je hiervoor moet doen?

Wordt volger van ons op Twitter, tweet over deze Give away (gebruik hiervoor #Bibelotte) en/of laat een reactie achter op dit blog. En wie weet knuffelt jouw kindje binnenkort met Wisper! Want we geven we er twee weg. Lees hieronder het bijzondere verhaal over Wisper.

Wisper, een bijzondere knuffel met een bijzonder verhaal.
Want weet je dat Wisper is ontworpen door Annejoke van de Kinderclub?
Zij was de winnares van de ontwerpwedstrijd.
Inmiddels wordt Wisper gemaakt door het Give People Hope project in Indonesië en wordt nu wereldwijd via onze dealers verkocht.

Wisper heeft lange oren om geheimpjes in te fluisteren, een knuffelige neus en een buidel om briefjes of ’n zakdoekje in te bewaren.
En maar liefst 50 cm groot!

De Give away actie loopt tot zaterdag 5 maart! Laat voor die tijd je reactie achter op dit blog, wordt volger op twitter en/of tweet over deze Give away (gebruik #Bibelotte in je tweet)

Heb je trouwens het verhaal over ons al gelezen op Orange Farmhouse?  Een geweldig leuk blog met dingen die je niet mag missen! Deze keer staat Bibelotte in Dutch Design.

16 thoughts on “Give away en het verhaal over Wisper

  1. Lieve Bibelotte,

    Wat is de Wisper mooi en vrolijk en wat zou ik graag zo’n bijzondere Wisper winnen! De ontwerper ervan is mijn grote nicht Annejoke. Ik vind dit zo knap en lief van haar. Annejoke woont helemaal in Ede en ik helemaal in Groningen. Met zo’n mooie Wisper kan ik zovaak als ik wil knuffelen en dan voelt het alsof Annejoke toch heel vaak en heel dichtbij me is.

    Een kusje van Veerle

  2. Wat is hij leuk geworden, ik heb de stofjes nog als stalen gezien, maar het resultaat mag er zijn. Dat ze maar veel hoop mogen geven.

    Liesbeth Kriekaard
    Balikpapan

  3. Volger op Twitter ben ik al… en ja natuurlijk tweet ik zo ook nog even over deze winactie!

    En o ja… ik wil deze te gekke knuffel graag winnen voor mijn dochter Yara🙂 (Alhoewel ik ‘m zelf ook erg leuk vind haha!)

  4. Oei Twitter heb ik niet…kan ik dan nog steeds meedingen?

    Ik vind het idee achter Wisper fantastisch mooi!!!! Meer kan ik er echt niet over zeggen.

    Liefs Fam

  5. Wauw wat een superleuke actie. Mijn dochtertje zou graag haar geheimpjes willen delen met wisper.
    Ook het feit dat het Give People Hope project wisper nu maakt is geweldig..
    Ik heb getweet op twitter, ik den daar superjoseetje.
    Groetjes Jose en dochtertje Chimene

  6. Hoi Wisper, lieve konijn,
    wat zou ik graag dicht bij jou zijn.
    Mijn bedje is nog lang niet vol;
    kom, kruip toch lekker bij mij onder de wol.
    Ik ben dol op knuffels, zakjes en zacht;
    dat is bij jou allemaal wel heel leuk bedacht!

    Ik vind jou lief.
    Kusje van Rinske

  7. Wisper ligt elke nacht in mijn bed.
    Samen maken we heel veel pret.
    We lachen, huilen en zingen.
    We praten over heel veel dingen.
    We delen geheimen en maken complimenten.
    Van de dekens bouwen we huizen en tenten.

    Ik heb heel veel en ben heel blij maar wat ik nu nog mis…
    … da’s een vriendje voor Wisper zodat hij overdag niet zo alleen is!

  8. Lieve Wisper,

    Mijn dochtertje Féline is net zo groot als jij… Als ze kan knuffelen met zo’n mooi konijn maken we haar heel erg blij!!

  9. I actually want to bookmark this blog, “Give away en het verhaal over Wisper Bibelotte’s Blog” on my internet site. Would you mind in case Ido it? Regards ,Lionel

Geef een reactie

