liefde voor kaarten en posters

Al mijn hele leven heb ik een speciale voorliefde voor kaarten en posters. En dan vooral kaarten en posters met letters. Ik weet het niet, ik heb er gewoon iets mee. Toen ik dan ook op 17-jarige leeftijd in Parijs was en klasgenootjes de make-up afdeling van de Galeries Lafayette plunderde, stond ik met mijn neus in het kaartenrek. En in plaats van lippenstift en glitternagellak kocht ik kaarten, kaarten en kaarten. Kaarten die ik nu altijd nog bewaar als herinneringen aan mooie tijden en als inspiratiebronnen voor de toekomst.

Kaarten met prachtige foto’s, mooie illustraties of alleen een inspirerende tekst: DREAM BIG

Is dat ook eigenlijk niet het ontstaan van Bibelotte? Dat we onze dromen steeds weer een beetje groter maakten?

Ooit kreeg ik van mijn zus deze poster. Hij hangt nog altijd boven mijn bureau in het Bibelotte kantoor. En reken er maar op dat zoiets werkt! Kalm blijven en doorgaan, nou dat hebben wij wel nodig bij Bibelotte!

Met af en toe een rust moment voor een kop koffie of thee. Even genieten en denken:

La vie est belle!

Al deze prachtige posters zijn te vinden bij The Love Shop En er staat nog veel meer moois op!

4 thoughts on “liefde voor kaarten en posters

  1. Leuk dat de Keep Calm & Carry On nog boven je buro hangt, hier hangt hij in de keuken. Er zijn heel veel momenten in een dag dat ik die spreuk even nodig heb…;)
    kBen ook bezig met Blog op aan het zetten, nog wel een heel gedoe, ksnap nog niet goed hoe je het persoonlijk maakt, met kleuren en foto’s . Moet eens wat beter in verdiepen,

    Groetjes

    1. Ik ben het ook nog steeds aan het uitzoeken! Ik wil de layout een beetje opfrissen maar heb me er ook nog niet in verdiept hoe dat moet! En ja, Keep Calm & Carry On, ik kijk er dagelijks naar! Soort Buddha-moment voor mij!

Geef een reactie

